7 juni 2011

Fina koppen i förvandling

Denna vackra kopp drack jag ur igår när vi var på café och fikade. Självklart fastnade den i kamerans fokus och idag leker jag med Photoshop. Bilden har skrynklats till en aning, jag har lagt dit lite text som vackert flyter ihop med kopp och fat och så har en liten fjäril landat på koppens kant... Bara fantasin sätter gränser! ;-)

Hej på er denna tisdag!
Idag blir det varmt och jag har en känsla av att jag får se till att vattna mina blommor lite extra ikväll... Det går åt en del vatten nu och än mer lär det bli när vår nya gräsmatta är på plats. Vi har turen att ha sjövatten på vår tomt så här är det bara att vrida på kranen och låta det strila... 

5 kommentarer:

  1. Mmmm blått börjar vara min melodi i sommartider...Härlig bild/Annica

    SvaraRadera
  2. härliga bilder och så läckra koppar
    halmstad är en ljuvlig stad spederar nästan hela semestern där,,,
    tack för hälsningen känner mig bättre
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  3. Så fint!

    Och angående din kommentar...alltid to be continued;-)

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Hej! Ujuj vad fint det var här! Ska titta runt lite...

    SvaraRadera
  5. Ojoj,vad jag känner att jag måste lära mig photoshop NU! Här hos Hedenhös får jag vara glad att jag lyckas få in bilderna i datorn...;)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails