25 maj 2011

Vernissage


På byrån i sovrum samlas nu ett gäng tavlor, tomma ramar och en spegel.


Stora favoritskålen med vit silverkant och några fina ljusrosa pelargoner. 


Vinden viner utanför fönstret. Hua! Var tog det varma vädret vägen? Jag vill ha sommarvärme!
Idag bjuder jag in till litet vernissage på byrån i vårt sovrum. Imorgon ska jag på ett betydligt mer spännande vernissage, nämligen på dagis. =) Det ser jag framemot! Och plånboken ska man tydligen ha med sig också... Hihi!

Nej, bäst att jobba vidare, Har fått ett roligt erbjudande som jag såklart tackade ja till!
Om någon timme ska jag ut till veterinären och hämta hem min lille vän som kommer vara vinglig
i benen efter narkos. Stackars liten skruttgubbe...
 
 

3 kommentarer:

  1. Så vackert! Och vad ÄR det för roligt erbjudande?:)

    SvaraRadera
  2. Superfint stilleben ju! Men jag anar att vernissaget på dagis lär vara ännu vackrare sett ur en mammas ögon ;)

    /Zun

    SvaraRadera
  3. Vilken vacker blogg du har & vad ljuvligt du har det i sovrummet... kul att ha hittat hit!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails