23 maj 2011

Vackert ogräs




Det blommar överallt ute nu och det är så fint. Jag kan inte låta bli att sticka ner näsan och dra ett djupt andetag både här och där, bara för att få njuta av den ljuvliga doften från alla blomster. (Hann dock hejda mig innan jag var påväg att sticka upp några blommor under näsan på maken. Tur det! Han är alldeles igentäppt av allergi, så det hade nog inte varit så populärt! Hihi...) Dessa vita små söta blommor, som jag gissar är något slags ogräs, kunde jag bara inte motstå. Dessa skulle gärna få sprida ut sig hemma hos mig. =)

Hemma hos oss är det ju inte riktigt lika fint. *harkel* Igår samlade jag alla mina krukor och planteringar i grupp utanför vår ytterdörr. Kanske lite väl mycket på ett och samma ställe, men det får gå tills baksidan är färdig... 


Måndag och första dagen på en ny vecka - Härligt!
Hoppas att ni också haft en skön helg!

1 kommentar:

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails