2 maj 2011

Tid och rum


Här ovan ser ni vad jag haft för mig idag. Känner att min Hortensia (som faktiskt stått fin riktigt länge) sjunger på slutversen och jag ville gärna hinna fota den lite mer. Dels för att den är så vacker men även för projektet jag arbetar på för tillfället.

Hej hopp!
Nu är det måndag igen och en hel vecka ligger framför oss. Jag hoppas att ni haft en skön helg och att batterierna är laddade. Idag har kameran gått varm och det är så roligt att jag nästan glömmer bort tid och rum. Men nu alldeles snart ska jag slänga mig iväg och hämta sonen på dagis och sen är det simskola som gäller. Visar nog fler bilder imorgon - det blev en hel del... ;-)


Ja just det, jag gjorde en ny head också. Vad tycker ni?


8 kommentarer:

  1. Jag gillar blått,men lila och rosa toner är dock mer i min smak så tumme upp för nya header!

    SvaraRadera
  2. Ursnygg header...=)Skulle också kunna tänka mig en lite annan touch på min..See you/Annica

    SvaraRadera
  3. Hur fin som helst. Satt och njöt en stund innan jag scrollade ner! Och sen njöt jag ännu mer för jag älskar ju dina hortensior på bild!
    Kram
    Ellinor

    SvaraRadera
  4. Så fin header! Och bilderna på hortensian är underbara!:)
    Kanske man kunde blinka lite med dig och få hjälp med en ny header?!?;)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Oj,oj vad du är duktig Emelie!!!
    Din header är helt ljuvlig. Önskar att jag också visste hur man gjorde en header, är nämligen helt oteknisk :(.

    Önskar dig en bra start på veckan!

    Kram kram
    Maria

    SvaraRadera
  6. Jättefin header! Och så vackra hortensiabilder! Det finns knappast en vackrare blomma än hortensian. Ångrar så att mannens blick fick mig att lämna kvar en dubbel, puderrosa hortensia på Zetas sist...morr, aldrig mer!

    Annars har jag ju varit så turlig! Fina vinsten från dig som är så fin! Fynden i rivningsboden och en påse med vackra stenar från Gotland som grannen plockat för många år sen men som hon trodde att jag kunde hitta på något roligare med. Halleluja vad lyckligt lottad jag är:)

    Vad är det för spännande projekt?;-)

    Kram!

    SvaraRadera
  7. Hortensior är verkligen så fina men jag har tyvärr svårt att få dem att överleva någon längre tid. Bra tips där tidigare - om att göra tavlor av egna bilder mycket roligare än att köpa motiv förstås - det ska jag spinna vidare på.

    Kram F

    SvaraRadera
  8. Hortensian är så vacker...önskar jag kunde få ha en hel häck med hortensia..men plånboken säger visst stopp..Hm.. Men en och annan till glädje gör ju inget heller. :-)

    Ha det gott! Kram!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails