20 maj 2011

Längtar ut...



Mmm...Idag önskar jag trevlig helg med lite nybakat. =) Dessa grahamsbullar slänger jag ihop då och då. Bröd är ju alltid som allra godast när det är nybakat, så idag tar jag med mig lite bort till grannen på fika. Solen skiner och jag längtar ut...Nu dröjer det inte länge innan det är dags att hämta på dagis och därmed börja njuta av helgen och vad den har att bjuda (en hel del arbete skulle jag gissa för vår del)...

Fick ett roligt erbjudande idag som jag måste klura på över helgen också. ;-)


Ta vara på dagen - den kommer inte åter! 

5 kommentarer:

  1. Underbart med nybakt!:) Jag funderar på att baka ett gäng bullar imorgon, men vi får väl se hur det går.
    Ha en skön helg!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Trevlig helg till dig också! Jag njuter verkligen av dina blombilder!
    Kram
    Ellinor

    SvaraRadera
  3. Hej Emelie,

    Stort tack för dina rara ord inne hos mig, vad glad jag blev! Och så hittade jag till din vackra blogg också - har redan lagt de som favorit hos mig :) kul! Kikar gärna in här snart igen!

    Kram Jes ♥

    SvaraRadera
  4. Så gott med färskt nybakat bröd, duktigt att du bakar själv!

    Kikar in med en solig hälsning och önskar en fin helg!

    Kram på dig!!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails