4 maj 2011

Hortensiabilder






Få blommor är så tacksamma att fota som Hortensian. Det räcker att vinkla/vrida kameran lite grann och vips så har man sig en helt ny bild. Jag skulle säkerligen kunna fota och arrangera den i det oändliga... Den är så vacker att jag baxnar! Förra sommaren planterade jag ut flera överblommade Hortensior (tjusningen med att ha en trädgård). Jag undrar jag om de tänker titta upp...? *håller tummarna*

Den blå har varit jättevacker och stått så länge (tack vare mycket vattning!) men nästa gång det inhandlas en Hortensia till det Almhagerska huset så blir det nog i en rosa ton. ;-) Åh...jag drömmer redan!!!

Ha en fin dag!

1 kommentar:

  1. Tycker att hortensior är vackra, men vet inte om jag själv skulle klara av att hålla dem vid liv.
    Vackra bilder!:)
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails