23 april 2011

Glad Påsk



Tjing på er vänner!
Igår hann vi med en hel del jobb i trädgården. Buskar grävdes upp, fina blomster planterades i krukor och planer smiddes. En hel del arbete väntar framöver, men jag tror att det kan bli riktigt bra och hoppas att vi kan få njuta av det till sommaren... Skulle vara så härligt!

Nu väntar en dag med syster och hennes lilla familj. Vi ska bara umgås och äta gott. Självklart ska jag snufsa på liten systerson så mycket jag bara hinner och kan... Hihi!!!

Önskar er alla en toppendag!

2 kommentarer:

  1. Hoppas att du också får en härlig dag!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig helg det varit! Sol sol sol!! :-D Har njutit av den och min nyoljade veranda..;-)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails