28 april 2011

En salig blandning

Trådkort Granit, Mappar IKEA, tapetrulle 

Glasburkar, hattaskar, egendesignade barntavlor, zinkboxar

Ja, på hyllorna i mitt arbetsrum samsas en salig blandnig av saker. Det är förvaring, det är vackert att se på, det är material och färdiga produkter.

Hej på er solstrålar!
Ännu en dag som solen skiner. Så glad man blir för detta! Ännu gladare blir jag över att min syster och hennes lilla guldklimp dyker upp idag. Vi får även fikabesök av vänner på eftermiddagen. Wiii - så härligt!
Och alldeles snart är det helg igen... ;-)

Nej men, nu är det dags att sluta jubla för en stund och få lite jobb gjort. Fast ja, jag jublar ju lite när jag jobbar också...Hihi! Kan inte bli så mycket bättre!

Kanske dyker det upp ett till inlägg lite senare idag. Vi får se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails