1 februari 2011

Varje dag...

...lär man sig något nytt!

Idag har jag fortsatt mitt nya projekt, men jag tänker inte avslöja vad det är riktigt än... Jag håller fortfarande på med en massa research till underlaget. Det är roligt hur mycket nytt man lär sig när man sitter och surfar runt och läser här och där. Saker som man inte hade en aning om och som man nog heller inte skulle ha tagit reda på...

Nu ikväll kommer systeryster (med stora magen) på besök och stannar några dagar. Mysigt!
Så här blir det till att laga mat för en till (eller två *ler*).

Vad äter ni ikväll?

4 kommentarer:

  1. Hej
    Så vacker bild, orkideer är så fina:)
    ha det så mysigt med syster:)
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  2. What a beautifull picture. it has been a while since I left you a note, although I still stopped by ;) Have a nice evening.

    SvaraRadera
  3. Hejsan söta! tack för att du är så peppande! Jag gillar fortfarande ingenting som jag gör men får nog ta och strunta i det. Ibland kommer man i perioder då man tycker att alla andra gör allt så mycket bättre än en själv! Blir så nyfiken på ditt nya projekt! vad kan det tänkas vara? Kram!!! :)

    SvaraRadera
  4. Åh vad spännande det låter! Ha det så mysigt med syrran!

    Kram,
    A

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails