20 februari 2011

Nej, jag har inte gått upp i rök...


Jo, jag lever för alla som undrar. Fy så sjuka vi varit här! Sonen har varit hemma från dagis i hela två veckor och jag har legat platt hela den gågna veckan. Bläää!!! Något jag verkligen inte är bra på är att bara ligga still och vara sjuk! Tänk, tre tjocka böcker har jag hunnit plöja igenom. Inget ont som inte har något gott med sig. =) Imorgon återgår vi dock till vardagen och nu hoppas jag att vi får vara friska ett tag framöver!

Vi ses alla godingar!

4 kommentarer:

  1. Sundaygreetings!
    Have a nice evening!

    *Tasiaa

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för att ni får vara friska nu!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Förgyller din måndag med 1st vacker vit mugg/vas=)Skönt att ni återhämtat er/Annica

    SvaraRadera
  4. Hej fina syster! Saknar ER! Skönt att höra att det går åt rätt håll med dig och min lillprins!
    KRAM!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails