4 februari 2011

...men så glad jag blir!

Tusen tack för alla rara kommentarer om mina helhetsbilder. Vad glad jag blev för all positiv respons! =) Lovar att det blir fler gånger... Och vad roligt med alla nya läsare som hittar hit! Jätteroligt!!!

Nu åter till detaljerna! hihi... I köket kommer inga helhetsbilder på fråga! (bara så ni vet!) Hur som helst så har jag ett gammalt spelbord från min mormor som är en riktig favorit. Där står vår moccamaster. På denna yta brukar jag ändra och piffa efter humör. Just nu kände jag för lite vår, så vad kunde väl passa bättre än lite pastell inför helgen..? *ler*

Ute har precis världens snöstorm bedarrat och nu verkar det ganska stilla. De senaste dagarna har man kunnat känna våren i luften här men ack.... där försvann den känslan!

I eftermiddag har min lilla skatt bjudit in farmor på cafébesök. Det blev egentligen lite missförstånd, men vad gör väl det? Meningen var att bjuda in farmor på fika men istället bjöd han ut farmor på fika. hihi! Barn när de är som bäst! Det blir mysigt! Kanske en liten semla sitter på sin plats..? *blink*


Skön fredag till er alla!

3 kommentarer:

  1. Majsig=) detaljmästare där.../Annica

    SvaraRadera
  2. Vilka jättefina bilder du tar Emelie!! Verkligen superfina! Och jag ääälskar bilderna från ditt vardagsrum, så vackert, uuunderbara kuddar och sååå hemtrevligt det ser ut! Du har en riktigt mysig blogg!

    Kraaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  3. Själv älskar jag detaljbilder.precis som dina,men då och då kan det vara kul med helhetsbild.Får bättre grepp om.Aha...är det så det ser ut!kanske det KÄNNS som om man visar för mkt.Den där lagomgränsen!hoppas Du förstår vad jag menar?
    Ha en skön helg! kram *piah*

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails