11 februari 2011

Andra dagar...

Såg att härliga Annaleena just gjort ett inlägg om vikten av detaljer och visst är de väl viktiga! =)
Själv har jag lätt för at drömma mig bort bland bokstäver, ord, typsnitt och färger. Så mycket känsla som förmedlas på olika material och färger endast genom bokstäver sammansatta på olika sätt. Kanske är det tryckt, eller kanske så personligt som en gammal handstil. Jag får ideér som växer till projekt som jag tillslut hoppas kan bli en färdig produkt. Vägen är lång - vi får se... 

Ibland får man nästan känslan av att man inte skulle sagt vissa saker högt. Att det vilar otur i det. Jag sa ju igår att nu vänder det. Det kan jag säga att det gjorde, MEN inte åt det bättre! Ännu en natt utan sömn och jag känner mig illamående. Stackars stackars liten och inget kan man göra. Man känner sig maktkös ända ut i fingerspetsarna.

Idag har vi i alla fall varit till doktorn och fått en liten arsenal av mediciner som jag hoppas ska få basiluskerna att kapitulera. Kanske inte den bästa av helger att se framemot, men vi försöker göra det bästa av den


Må så gott kära ni!
  

3 kommentarer:

  1. Hoppas att han kryar på sig nu!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nice pics!

    And *get well soon* !

    Salut!
    *Tasiaa

    SvaraRadera
  3. Det låter som att det har varit kämpigt hemma hos er ett tag. Hoppas att din lille son kryar på sig nu.
    Kram Maria

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails