27 januari 2011

Vad är väl en bal på slottet...

...antagligen alldeles alldeles underbar!

Vet ni jag kom aldrig till Formex i lördags som planerat, istället blev det akuten för min del. =( Fem timmar på akuten - fruktansvärt tråkigt, fult och fullkomligt BLÄÄÄ!!!

Formex skulle ju bli min inspirationskick, lusten skulle väckas och fingrarna börja klia... Istället har mitt perspektiv fortsatt från soffan, inte vidare intressant eller inspirerande. Snarare frustrerande! Ligger här och ser allt som behöver göras, allt som inte blivit gjort, högar som växer...

Idag kommer snälla mamma hit efter jobbet och städar. Kan inte vara mer uppskattat just nu!

Hoppas innerligt att allt känns bättre nästa vecka!
Nu längtar jag bara efter att få bli moster inom kort! Så spännande!

stor kram till er alla!

5 kommentarer:

  1. Stackare! Hoppas att det inte är något allvarligt.
    Ta hand om dig!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Sänder dig färgpuffar och styrketårar så inspirationen snart ska vara på plats igen.../Take care Annica

    SvaraRadera
  3. Oj, jag kan bara föreställa mig hur besviken du kände dig! Hoppas du mår bättre snart! Jag njuter i alla fall av dina underbara bilder och tycker att du är sååå duktig!
    Kram
    Ellinor

    SvaraRadera
  4. Usch stackars dig. Hoppas att du snart mår bra igen.
    Trevlig helg!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Vårt lilla hjärtegryn kommer få den BÄSTA mostern! Vi längtar efter att få träffa honom! KRAM fina syster

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails