17 december 2010

S J U



Lite papper, lite snöre, lite blomma, lite choklad och MYCKET UPPSKATTNING till våra tre fröknar för allt de gör för våra barn. Ett utmärkt tillfälle på året att visa dem uppskattning för de arbete de utför varje dag. Våra fröknar är de bästa! Så engagerade i varje barn så jag förstår inte hur de räcker till...

För er som är nyfikna att se vad jag hittade på till fröknarna förra året kan kika HÄR.

Nu är det bara sju dagar kvar till julafton och jag känner att det är dags att stöka runt och få fram det sista som ska till för att julen ska infinna sig här hemma. Sonen väntar spänt på sitt tomteland...=)

Fin fredag till Er alla!

1 kommentar:

  1. Alltid kul med uppskattning! På min förskola fick vi en cellofanpåse med lussete, julkaffe, morfars senap och två godispåsar. Ett av barnen tyckte att jag skulle komma hem till honom så han fick smaka på lördag!:)
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails