26 november 2010

Man tager vad man haver...

Igår bakades det lussekatter här, som på kvällen avnjöts med glögg och tända ljus tillsammans med bästa syster som var här och hälsade på. Så mysigt!

En omdebatterad fråga här hemma just nu är om det ska spelas julmusik eller inte. Jag och sonen är inte riktigt överrens *hihi*. Men jag tror faktiskt mamma vinner! Fa la la la la... Ett absolut måste tycker jag för att riktigt känna julen närma sig och ta plats.

På förmiddagen har jag knåpat ihop årets adventsljusstake. Jag tog vad jag hade och det blev klassikt med mycket naturmaterial. Men jag tänker inte visa er den idag, utan håller er på sträckbänken till på söndag *blink*...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails