8 november 2010

Julpiff på bloggar

Nu märks det på bloggarna runtomkring att vi kommit in i november och allt fler börjar bli sugna på att fixa och piffa inför den stående julen. *ler*  Otroligt nog har känslan inte smugit sig på mig än?! Kan det kanske bero på all den renovering vi är mitt upp i? Jag om någon brukar ju ta till mig julen och allt vad det heter så fort jag får en chans. Och jag måste medge att det känns lite konstigt... Första året vi ska få fira jul i vårt hus och jag är inte laddad...

Imorse när vi vaknade var det kallt! -10 grader på termometern. Det är så vackert ute nu, särkskilt när solens strålar strilar mellan de kala kvistarna på träden. Ljuvligt! Dessa små vita bär tar jag gärna in och dekorerar med nu. *ler*

Ha en fin måndag!

1 kommentar:

  1. Här hemma var det "bara" 5 minusgrader i morse men det räckte, brr så kallt! Julkänslan hos mig kom redan för en månad sedan. O jag funderade faktiskt på igår om man skulle kunna smyga fram lite juldekoration i hemmet, men jag lät bli! Får nog vänta ett tag till. ;-)

    Härlig dag önskar jag dig!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails