19 november 2010

Barnkudde


När jag för en tid sedan fick en beställning på en barnkudde kändes det så avlägset. Jag packade ner alla mina sysaker inför flytten tidigt i somras och de har fortfarande inte blivit uppackade. Hhmmm! Det var helt enkelt bara till att börja rota runt för att hitta det jag behövde... Nu är allt broderat och det som återstår är att sy ihop kudden sedan är den färdig för leverens. =) En grön vovve till en Lucas blev det.

Tiden går alldeles för fort! Ja, det har nämligen slagit mig hur kort tiden är fram till jul och hur mycket jag har att göra. Puh! Det tar musten ur mig bara att tänka på det... Julen ska ju vara mysig! NÄsta jul ska jag i alla fall se till att ha allt klart i tid och bara NJUTA! I år känns det som att det får bli som det blir...

Idag ska det börjas sättas kakel på badrumsväggarna och det känns stort! Äntligen! Som ni vet så är ju vårt mål att badrummet ska vara färdigt till jul, så det gäller att ligga i...

Nu vet ni vad vi gör här i helgen! *blink* Vad ska ni göra?


Trevlig Helg till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails