31 oktober 2010

Inte otacksam men...

Denna söndag blir det enkelt och avskalat. Ibland när jag får en bukett så kan jag helt enkelt inte motstå frestelsen att kanske plocka ur någon liten goding...*ler* I fredags kom maken hem med en läskig Halloweenbukett med spindlar och allt och då åkte den här ur och hamnade för sig själv. *hihi* Det inte är så att jag är otacksam jag vill bara få njuta till fullo!

Igår eftermiddag förvandlades hela familjen till läskiga saker och sedan begav vi oss iväg på Halloweenfest hem till goda vänner. Ruskigt mysigt och uppskattat av både stora och små!


Ta vara på dagen och gör något ni tycker om!

2 kommentarer:

  1. Hm..skulle nog också ha plockat lite bland blommorna..;-) Vad roligt med Halloween party för hela familjen!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du också gör något du tycker om idag! Jag har röjt dotterns rum tillsammans med henne och det känns underbart att gå in i hennes rum nu!:)
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails