4 september 2010

Windows






















Tänkte att jag måste visa en liten skymt av de fina hissgardiner som inte sitter uppe på sin plats än...*ler*) som min svärmor sytt åt mig. Dessa ska sitta i arbetsrummet där det finns två fönster. De är sydda i mitt favorittyg (ett lite kraftigare tyg i bomull) från det stora varuhuset. 

I övrigt ser ni även lite av de fönster som jag ska "putsa" lite på och som så småningom ska fällas in i väggen mellan sonens rum och vår trapp. Jag är så nyfiken på att få se förändringen när de väl är på plats... Jag hoppas att de kommer bli ett riktigt lyft för vår nu så tråkiga trapp.

Här skiner solen och det känns som underbart höstväder ute idag.
Njut!

1 kommentar:

  1. Skulle också vilja fälla in gamla fönster i någon vägg. Tyvärr har jag inte kommit på något bra ställe. I er trapp kommer det säkert bli toppen bra! Ser framemot att se det färdiga resultatet sedan! =)

    Ha bra helg!
    Kram Mia

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails