30 september 2010

Help me

Nu när vi packat upp alla leksaker och sonen är nöjd, känner jag att det är min tur att få tag i allt det roliga med färgsättning och fix. Jag känner för att måla en vägg i blått (Julians favoritfärg just nu) och tänkte att ni skulle få hjälpa mig. Vad ska det vara för blå? Det får inte bli för mörkt och inte för kallt. Det ska kännas lugnt och varmt, men ändå tufft. Ja, ni hör - önskemålen är många...

Är det någon där ute som kan hjälpa mig?
Tänk nu så det knakar - jag hoppas på många förslag! *ler*

2 kommentarer:

  1. I min sons rum har jag målat en egen randig fondvägg som är i tre olika kulörer av blått. Kanske skulle leta fram en bild om det skulle kunna hjälpa dig att bli inspirerad?

    SvaraRadera
  2. Hejsan!

    Jag har oxå en målad randig fondvägg i sonens rum. Älskar den!
    Skickar en länk så ser du hur den ser ut :)

    http://jagochprinsarna.blogspot.com/search?q=augusts+rum

    Ha det gott!

    Kram Emelie

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails