27 september 2010

Decorating with books

Ligger lite lågt här just nu. Inspirationen för piffning och det finfina är inte på topp, då fokus ligger på större renoveringar. Dagens bild (från en liten hörna i vardagsrummet) får symbolisera det jag vill och försöker skapa åt oss i vårt hus. Jag gillar speciellt att få dekorera med böcker och gärna tidningar också för den delen. Jag tycker att det skapar personlighet åt hemmet. En fin utsida på en bok kan vara nog så dekorativ och tillsammans i hög kan de skapa ett intressant blickfång i en alldeles egen färgskala. 
 
Vad är väl bättre än en god bok en kall höstkväll uppkurad i en fåtölj med en varm kopp te i handen ?
Så ett litet mådagstips från mig: Plocka fram era böcker och låt de sprida värme, spänning och personlighet.

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails