26 maj 2010

Kreativa tongångar



I allt flyttkaos har jag nu klämt in mig och datorn vid köksbordet.(*knuff* och ut med armbågarna) Härifrån nås jag av en ljuvlig doft från två härligt blommande Gardenior som står i vårt köksfönster. Mmm!!! När det är kaos gäller det att kunna uppfatta de små detaljerna. =) Och faktiskt så är jag på ett prima humör, med spotify i bakgrunden, doftande blommor och ett kreativt jobb så kan det inte bli så mycket bättre. Här är det full fart i kortverkstan, för som bekant så är det Mors Dag på söndag. En dag att uppmärksamma alla mammor lite extra! *ler* Det är så roligt att få göra kort som dessa. I år kommer de finnas i 3 olika varianter... Ljuva toner i rosa, lila och beige, blommor, fjärilar och fina typsnitt speglar årets kollektion... Nu trivs jag som bäst - detta är njutning!

1 kommentar:

  1. Förstår att du trivs, det hade jag också gjort! Låter som en bra sysselsättning!
    Ha det bäst! Åse

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails