21 maj 2010

Friday pleasure

Bröllopstavla - Concept by Emelie

Underbara fredag!
Solen strålar och det är alldeles varmt i luften. Det är ju bara sååå härligt! =) Men var tog denna vecka vägen? Dagarna till vi ska få flytta in i vårt hus blir bara färre och färre (3 veckor på lördag om allt går enligt planerna) ... Nu måste jag verkligen ta tag i och försöka få ner allt i kartonger. Jag började bra men sen så avstannande det. Hela veckan har det varit alldeles fullt med annat som ska hinnas med och inte en enda kartong har jag lyckats packa. Jag har även tänkt att jag ska hinna med att måla några möbler innan flytten går, men vi får väl se hur det blir med det. 

Imorgon ska maken och jag ta en tur och åka runt och kolla in material och känna oss för hur vi vill ha det i vårt badrum i huset. Badrummet var det stället i huset där det uppmättes fukt och som vi därför måste fixa på en gång... Ett stort första projekt att sätta igång med, men det kommer kännas så lyxigt när det är klart!!! *ler*

För mig och sonen väntar strax fredagens stående cafébesök och idag tar vi även med mormor... Ska bli så mysigt!

Njut nu fredagen alla vänner!

4 kommentarer:

  1. De är verkligen helt underbara dina tavlor!! Finns det möjlighet att beställa av dig?
    Lycka till med flyttbestyren!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. TACK för kaffe och myyys !! /Mormor

    SvaraRadera
  3. Vad fint du gör! Blir lika till mig varje gång jag kommer in här på din sida. En riktig konstnär!

    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Får jag ge dig en utmärkelse?!
    Den finns på min blogg.
    Ha en härlig dag
    /Karin

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails