11 februari 2010

Pearls

Tusen Tack för alla krya på hälsningar till min lille sjukling. Det värmer ska ni veta! Vi har tillbringat ännu en natt med många avbrott av jobbiga hostattacker och den lilla kroppen som legat så nära mig har varit skållande het. Stackars liten!

För att fördriva tiden med något litet roligt tog vi fram pärlor på förmiddagen. Vad kan väl passa bättre än ett hjärta? Att jag plockade ut alla vita pärlor gjorde alls ingenting, då liten jag hade siktet inställt på starka kulörer som gult och rött. =)

1 kommentar:

  1. Pärlor är en favorit här hemma också!
    Här har lillprins åkt på samma feber och hosta som storebror :(.

    Hoppas att det ger sig snart!
    Kram Mimmi

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails