26 februari 2010

Klipp klipp klipp...


En stor dag och mycket mod! Hela veckan har jag laddat inför dagens stora utmaning. Vad då undrar ni? Jo, jag har klippt av mig mitt långa fina hår... *snyft* Imorse tänkte jag ringa och avboka. Jag var säker på att jag skulle dö! När min frissa tog fram saxen höll jag andan. Men vet ni, när de första var avklippt kände jag en stor befrielse. Så med en nyklippt page och lugg lämnade jag salongen och en hel hög med hår på golvet. *ler* Nu kan våren komma - jag är redo!

Här hemma ska vi fira maken som fyller år! Hipp hipp hurra!

Utöver det så fortsätter jag med min virkning som just nu består av flera olika pågående projekt. Två kuddar, små tossor och så min pläd som jag hoppas kunna göra färdigt inom snar framtid.

Njut fredagskvällen nu mina vänner!

6 kommentarer:

  1. Förstår känslan precis när det gäller håret! Gjorde likadant för några år sedan och tänkte att om jag inte gillar det så får det växa ut igen. Det har inte blivit så, utan jag trivs utmärkt i min uppklippta page!:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. *hihi* Jag klippte av mitt långa hår för några veckor sedan men där var det frisören som var mer tveksam än jag var. Känns så befriande på något vis när rufset är borta!
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  3. Såg ett foto på dig för ett tag sedan (tror det var din systers blogg, snavade in där) och slogs av hur lika vi var (på bilden i alla fall, samt iförd rosa mössa...). Strax därefter klippte jag mig i page och jag hade precis samma känslor som du före. Men jag är helnöjd! Är nog åldern ;) för jag brukar aldrig någonsin gilla att klippa mig, varken före eller efter.

    Önskar dig en fin fredagskväll, med födelsdagsfirande och allt.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Det var modigt!! Vad fina bilder du visar,
    ha en fin lördag,

    Lina

    SvaraRadera
  5. Å vad härligt att du blev nöjd!
    Är så sugen på en upprustning!
    Behöver boka tid hos både frisör och för ansiktsbehandling...
    Vad fin din etiketttavla blev! Väckte ha begär hos mig;)

    Ha en go lördag!
    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  6. Vad modig du är som klippte av dig håret!!! Jagg gjorde det jag också för några år sen... men var tyvärr bara glad och nöjd i en vecka sen ångrade jag mig plötsligt något alldeles gruvligt. Var helt knäckt bra länge... har inte vågat göra o det sen dess!

    Måste till frissan jag med snart... lite toppar och slingor till våren. Härligt att få känna sig fin och piffig!

    Kram från Jenny

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails