12 februari 2010

Alla Hjärtans Dag Collection

Dessa två kuddar är sydda i samma rosa tyg som de hjärtan jag gjorde tidigare. Enkla kvadratiska 50X50 cm med en klädd knapp i mitten blir det riktigt lyxiga i soffan för den som gillar rosa... *ler* (Finns till försäljning hos Dekorerat)

Vilken respons jag fick på gårdagens Alla Hjärtans Dag etiketter som jag gjort. Jätteroligt att så många av er gillade dem. Det var flera som undrade över vilken butik de återfinns i. Butiken heter Dekorerat (klicka på länken för att komma till butikens blogg) och ligger på en av de äldsta gatorna i vår lilla stad. Det är en liten butik med ett noga utvalt sortiment av blommor presenter och inredning där jag hjälper till några dagar i veckan. Tjejen som driver butiken heter Fatima och är utbildad florist. Hon är en god vän och tillsammans har vi väldigt roligt.  
För er som bor i närheten vet jag att butiken nu är väl förberedd med finfina saker till Alla Hjärtans Dag på söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails