4 januari 2010

Tillsvidare...

korg inköpt på Granit

Nu är det länge sedan jag började virka på en mörkgrå pläd. Då mycket kommit ivägen och jag har haft annat att prioritera innan jul, så har jag tiden inte räckt till för att slutföra den än. Jag ska snart ta tag i det - jag ska bara... som Alfons Åberg sa - göra en kudde med samma mönster som är beställd innan jag kan ägna mig åt min filt...*ler* Tillsvidare ligger den till sig i denna nyinköpta korg som jag helt enkelt inte kunde motstå...

Imorgon har vi spännande saker framför oss - vi ska nämmligen packa in oss i bilen och åka till huvudstaden där vi ska besöka Globen för att se Disney on Ice!
Emelie

3 kommentarer:

  1. Disney on Ice brukar vara bra har set dent tidigare år men inte i år ...

    Ha det bäst i stora staden! Åse

    SvaraRadera
  2. Du är sååå kretiv...älskar förresten korgen och har strukit många rundor runt den på Granit. Undrar om jag faktiskt inte verkligen behöver den...

    SvaraRadera
  3. Har inte hunnit kika in hos dig på ett par dagar. Så vackra bilder du visar! Njuter bara av att titta. (Och liiiite virksugen blir jag) När det blir så vackert av oavslutade projekt som ligger och väntar (filten i korgen) gör det ju nästan inget. Jag är mästare på att kasta mig in i nytt innan det gamla är klart. Tror jag skall låna idéen och hävda att det är stilleben som ska vara så där. Fast jag vet inte om jag får till samma känsla...

    Ha en härligt dag i huvudstaden, Disney on Ice brukar vara väldigt sevärda!

    Kram
    Cathrin

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails