1 januari 2010

Happy New Year...


Gårdagen tillbringade vi tillsammans med goda vänner och firade in det nya året alldeles lagom. Vi åt gott, drack gott och framförallt så skrattade vi gott... Nyårsmiddagen var uppdelad, så ett par fixade förrätt (det mumsiga ser ni på bilden ovan) värdparet stod för huvudrätten och själva höll vi med efterrätt. En uppgift som passade mig och maken alldeles utmärkt! *ler* Vi bjöd på cheesecake med varm hallonsås - så smaskigt!
Medan småpojkarna fortfarande var vakna passade vi på att smyga ut och avfyra lite raketer, så spännande!
Tusen Tack till våra kära vänner som vi tillbringade kvällen hos!
Vet ni vad jag gör idag? Nu har jag fått nog - nu åker julen ut ut ut!!! SÅ jag har med andra ord lite att pyssla med, men det känns så skönt...
Allt gott till er alla!
Emelie


1 kommentar:

  1. Tack själva!!!
    Efterrätten var himmelsk god, tyvärr blev det ju inget kvar att smaska på "dagen efter" bara :-)
    Dock är det ett bra betyg, när faten rensas hihi.

    Kram på er

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails