18 december 2009

Skänk en tanke...

Ovan ser ni ytterligare ett julkort som hör till årets produktion.

Skänk en tanke och skicka ett julkort till någon du tycker om! Tänk så glad man blir när det dimper ner ett julkort i postlådan. Det är så enkelt men värdefullt! Tanken att någon skrivit kortet och faktiskt lagt det på lådan också *ler* bara för att skicka en liten hälsning...


Idag var sista dagisdagen och det kommande jullovet firade vi med lite gottis till fikat tillsammans med mormor. Mys pys!!!

Jag önskar alla en riktigt skön helg med inte allt för många måsten... :-)
Ha det gott!

3 kommentarer:

  1. Sååå fint Emelie! Är det i Strängnäs jag kan köpa dessa?..
    Ha en toppenhelg
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  2. Ja, det är härligt med julkort, kom på att jag glömt några, ska fixa dem idag!
    Ha en härlig helg
    /Karin

    SvaraRadera
  3. Ja, det här med julkort är så trevligt men jag är helt hopplös...
    Varenda år så köper jag kort och börjar skriva. Sen passerar julafton och jag tänker att det får bli nyårskort istället...
    Men inte det heller....Detta året har jag helt lagt det på hyllan...skärpning...

    När jag inte möblerar och gör om inomhus får jag ju göra det på bloggen :))))

    Ha det gott!

    Kram
    Anna-Malin

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails