25 december 2009

J - det är min bokstav






J - det är ju min bokstav! Precis som jag tänkt var det någon som kände igen sitt namn och förstod att det allra största paketet måste vara hans. Jippi! Vilken lycka - ni kan ju tänka er! Att se sin 4-åring gå loss och slita upp detta stora paket i ren iver, fick en att minnas hur härligt det var att som barn få öppna alla julklappar. Tänk den spänning och förväntan som byggdes upp och låg och grodde hela dagen ända fram tills dess att man öppnat det sista paket.

Jag tycker fortfarande om att öppna paket, det kommer jag nog alltid göra... *fniss* Men jag tycker även att det är minst lika roligt att få ge...

I vår familj blir det till att fira jul i dagarna 3, vilket är ganska tärnade både för stora och små. Min dröm är ett eget hus, stort nog för alla fira jul i - tillsammans - på julafton!

Psst... För alla nyfikna som vill veta vad som fanns i paketet så innehöll det en STOR riddarborg - en liten man blev väldigt lycklig - och så även mamma och pappa.

Ha en fortsatt skön julhelg!


4 kommentarer:

  1. Hej! Jag önskar dig en fortsatt härlig jul med mycket glädje, gemenskap, lugn och god mat med när och kära! Julkramar Helena

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det kul att se barnens förväntande blickar när de öppnar, man kan inget annat än att le :)
    Jul i dagarna tre ... det låter trevligt!

    Åse

    SvaraRadera
  3. Kan se mig det framför mig hihi. Härligt när barnen är så glada...
    God fortsättning...

    Kram Anne

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails