9 november 2009

Välkommen till världen!

Våra vänner har fått sitt andra barn. Nu har de två fina flickor.
Jag kände att det var viktigt att uppmärksamma storasyster lite extra.
Jag gjorde därför två exakt likadana hjärtan med tillhörande skyltar.
Dessa två förpackade jag tillsammans i ett paket. Jag överlämnade sedan paketet till en stolt storasyster som fick öppna åt dem båda.
Till mamma och pappa blev det en blombukett i rosa med ett tillhörande kort.
(Kortet får ni se i morgon...)
Stort Grattis till er lilla Moa!
Jag önskar era flickor allt gott!

6 kommentarer:

  1. Så fint det blir med din etikett! Måste vara en skön känsla att verkligen vara sin egen och kunna visa det på ett så snyggt sätt. Och så klokt om stora- och lillasyster. Tror det är viktigt att låta älsta syskonet få plats också, framförallt så länge tvåan är bebis och faktiskt inte ens förstår. Det svåra är kanske sedan att fasa ut det (fast i mitt fall tror jag nog att vår lillebror kommer att KRÄVA att få öppna sina egna presenter när det beger sig).

    Ha en riktit fin dag!
    Cathrin

    SvaraRadera
  2. Vilka fina personliga presenter du gjort till storasyster & lillasyster :)

    Storasyster måste kännt sig stolt som fick öppna paketet, och vad fint av dig att uppmärksamma även henne!

    Kram Linda!

    SvaraRadera
  3. Så fina hjärtan du har gjort! Så proffsiga de ser ut, jag trodde de var köpta = ), men de är finare än köpta ju, det ska vara äkta hantverk! Fina kort till oxå! Så bra att du tänker på storasyster, det är ju jätteviktigt!

    Tack för dina fina ord hos mig inför mina planer = )!

    Kram L-L

    SvaraRadera
  4. Vilka fina!!! Kram från syster

    SvaraRadera
  5. Vilka tjusiga hjärtan med tillhörande kort - mycket snyggt!! hoppas de blev glada, skulle iaf jag bli ;)
    Kramar Ida

    SvaraRadera
  6. Tack så jätte mycket för de fina hjärtan vi fick till moa och emma. Kram till dig från mig jessica

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails