11 november 2009

Tillverkning

Nu virkas det inte bara i grått längre...
Jag har precis avslutat en virkning i detta vita garn - samma mönster som tidigare.
Efter det vita tänker jag nu virka vidare med svart garn.
Som ni kanske förstått så håller jag på med flera projekt samtidigt. Jag syr, virkar, broderar, ritar och illustrera kort - allt för att få ihop tillräckligt med produkter inför den kommande julmarknaden, som kommer bli min debut! Spännande! Läskigt! Någon annan ska betala för något jag gjort - konstigt...

3 kommentarer:

  1. Det kommer att gå fin,fint i Stallis. Försöker skicka någon spanare eftersom jag själv befinner mig en bit bort=)
    Annica

    SvaraRadera
  2. Du gör så otroligt fina saker så jag tror alldeles säkert du får sålt massor. Bor tyvårr själv alldeles för långt bort, hade verkliden varit roligt att få se dina alster "på riktigt". Säker på att jag velat ha allt, det är lättare att motstå när jag bara ser på skärmen).

    Även om det är en bit kvar så lycka till med marknaden!!!
    Cathrin

    SvaraRadera
  3. (Vill bara tala om att jag har en sju-månaders vildbasare i knät,d et är därför jag stavar som en krråka)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails