17 november 2009

Tidningsreportage

Hos mig är förberedelserna inför den kommande julmarknaden i full gång. Detta kommer bli min debut och det känns nervöst...
Mitt i alltihop fick jag ett telefonsamtal från en lokaltidning som vill komma och göra ett "pysselreportage" hos mig nu till jul. Det kunde jag så klart inte tacka nej till... *ler* Förberedelserna i butiken är i full gång. På torsdag kväll (kl. 18-20) är det nämligen Julpremiär. I högtalarna kommer det sjuda av julmusik och det kommer bjudas på pepparkakor, glögg och annat julgottis.
Nej mina bloggvänner, nu måste jag återvända till min lilla pysselvrå. Jag vill bara säga att det är så himla kul att det är fler och fler som hittar hit varje dag. Jag blir så himla glad när någon ny själ kikat runt här hos mig ett tag och sedan faktiskt också lämnat en liten rad. Jag hoppas att Ni alla finner stor inspiration här hos mig!
Ni som bor i närheten är hjärtligt välkomna till DekoreratJulpremiär - torsdag kl. 18.

3 kommentarer:

  1. Grattis vad kul med lite publicitet. Lova att länka in till bloggen när reportaget dyker upp. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. Jag och fotografen kommer på torsdag såklart. Lycka till med tidningen!
    Annica

    SvaraRadera
  3. åh va kul! lova att vi får se hur d blir sen! ja blir så glad! Kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails