6 oktober 2009

Varm om fötterna

Nu är hösten här och det är lika med kalla fötter för min del. På sommarhalvåret går jag barfota så mycket som det bara går, men när värmen försvinner blir min tår som isbitar... Detta tänker jag råda bot på med dessa gosiga sockor från Indiska.

Med sina höga skaft kommer dessa svarta sockor värma så skönt. Ni ser den söta blomman som är broderad upptill på skaftet. Visst är den söt! Den höjer hela uttrycket...
Vad värmer du dina fötter med när det blir kallt?

4 kommentarer:

  1. En barfotadonna här med! Och har nästan alltid kalla fötter, men trivs på något märkligt sätt med det. Men jag går ändå bara i tjocka sockar när jag är sjuk?!?

    Ja, tänk vad olika man kan tycka om samma gråa färg. För mig så var den gråa färgen helt perfekt :-)

    SvaraRadera
  2. Hej Emelie!
    Här är en till som lever barfota tills isen lagt sig...*fniss*
    Underbara sockor! Var och klämde på just dom igår, men kunde inte bestämma mig. Det fanns så många fina!!
    Kul att du ska köpa en ny kamera. Jag har ingen dyr variant,men är helnöjd med min. Ska istället satsa på ett finare objektiv... När plånboken tillåter...*fniss*
    Jag har en Canon EOS 1000D. Väldigt lätt förståelig och smidig! Den kan jag verkligen rekommendera...
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Nej jag har tyvärr inga bra knep annat än att passa på då det är ljust! Glad amatör som jag e´! Jag fotar aldrig med blixt! Gillar inte ljuset som blir då....
    kram Susanne

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails