1 oktober 2009

Man vet aldrig riktigt...

Barn är roliga. Man vet aldrig riktigt vad de kommer gilla, vad de kommer avsky, vad som kommer bli storfavoriter...
...kudden som jag nyligen gjorde med den röda katten var till en pojke som heter Gabriel och fyllde 4 år! Igår överlämnade vi vår present och kortet som jag ritat med mössen på. Min son fick två stora kramar av Gabriel för kudden. När jag imorse lämnade på dagis fick jag reda på att Gabriel sovit med sin kudde hela natten och sedan burit med den till dagis för att visa upp den för alla.
Så gulligt! Jag är jätteglad för att Gabriel tyckte om sin present.

kram Em

1 kommentar:

  1. Sällan att vuxna är lika duktiga på att visa sin uppskattning över saker som de får! En så söt kudde!

    Jodå, att stiga upp vid sex känns närapå som värsta sovmorgonen efter att ha kravlat upp innan fyra... men jag ser fram emot en helg med än längre sovmornar...

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails