8 september 2009

Ingen dröm i rosa


Nu har jag fått en till beställning på en personlig kudde. Den här gången blir det inte dröm i rosa då det är till en liten kille. Jag tänkte istället köra blått och lime, med lite flygtema. Vad tror ni om det?
Kuddarna som jag gör är unika och handgjorda med stor omsorg. Bakom varje liten detalj finns en tanke som bidrar till helhetsintrycket. Att göra varje kudde unik är viktigt för mig och gör mitt arbete roligare!
Nu ska jag sy vidare, men kommer tillbaka med fler bilder vartefter arbetet växer...
kram Em

1 kommentar:

  1. Hej Emelie!
    Så mycket fint du visar, snacka om att vara händig och kreativ! ;)
    Verkligen jättemycket fint och stilfullt!
    Ha de gott Kramar Anna

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails