29 september 2009

Bröllopskort

På beställning från en vän gjorde jag detta bröllopskort till Rebecca och Mathias som gifte sig i Göteborg i helgen. Med ett nytt ritprogram öppnade sig en massa nya möjligheter och jag har långt ifrån hunnit utforska det färdigt. Så himla roligt och inspirerande. Det kommer bli många timmar vi datorn. Bilden ovan visar framsidan på kortet. Tyvärr är det dålig skärpa för allt syns inte riktigt. Bakom namnen ligger det ett stort ochtecken i ljusgrått.
Grattis till de lyckliga tu!

Emelie

För mer bröllopsinspiration klicka här.

2 kommentarer:

  1. Ser ut att bli ett jättefint kort.
    Ha en fin vecka du med.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Bedårande! Och jag blev direkt nyfiken på vad det är för ritprogram?? Jag hoppas på att kunna köpa in till jobbet, om jag startar en tjat-kampanj ;-)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails