2 februari 2009

Ny gardin

Hoppas alla haft en bra helg! Nu är vi äntligen friska och inspirationen är på topp! Idag, har jag äntligen börjat sy på en ny gardin till sonens rum. Köpte tyget på IKEA redan innan jul så det har fått ligga tills sig ett tag. Tanken är en "fusk"- rullgardin, men då tyget är ganska tunt kommer jag fodra med ett vitt stadigt tyg. Det blev även lite detaljer, såsom påsydda band vilket jag inte tänkt mig från början. Jag kommer givetvis lägga ut bilder på det färdiga resultatet, men idag får ni bara se lite detaljbilder.

kramar Em

1 kommentar:

  1. Vad fint! Jag har ett uppdrag åt dig framöver ;)
    Sen undrar jag hur det går med mitt pennfodral?
    Kram från syster

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails